حقوق دستمزد
نیروی انسانی مهمترین عامل موفقیت شرکتها به شمار میرود، شرکتها برای حفظ انگیزه و حق و حقوق ریالی کارکنان به ابزاری بی عیب و نقص و کارآمد جهت محاسبه حقوق نیازمند میباشند. سیستم یکپارچه حقوق و دستمزد مهر پلاس با نگرش موشکافانه به مسائل مربوط به حقوق و دستمزد امکان، محاسبه هرگونه مزایا و کسورات را در این سیستم فراهم نموده است. تفکیک بخشهای مختلف شرکت و اختصاص کدینگهای حسابداری مخصوص به هر یک از این بخشها و همچنین تنظیمات محاسباتی مختص به هر فرد یکی از مهمترین مزیتهای این سیستم بوده که امکانات هرچه بیشتر را فراهم مینماید.
اطلاعات پایه:
- ثبت مشخصات پرسنل (مشخصات شناسنامه ای، بیمه ای، مالیاتی، سکونتی، شغلی، سرفصل های مرتبط با حسابداری، تصویر و ...)
- مشخص کردن وضعیت بیمه، مجاز به اضافه کاری و شیفت کاری پرسنل
- مدیریت قراردادهای پرسنلی
- صدور احـــــکام پرسنلی از روی قراردادها
- ثبت مشخصات افراد تحت تکفل (فرزند و ...)
- مدیریت شیفت های کاری
- مدیریت مشاغل و واحدهای سازمانی
- مدیریت معافیت ها و جدول مــالیاتی
- مدیریت انواع وام ها، استخدام ها و انواع بیمه ها
- مدیریت مدارک تحصیلی
- مدیریت محل های خدمت
- مدیریت رسته های شغلی
اسناد:
- ثبت وام های پرداختی به پرسنل
- ثبت کارکرد ماهانه پرسنل (دستی و یا تغذیه از کارتزن)
- ثبت مزایای غیرمستمر و کسورات ماهانه
- امکان محاســـبه حقوق، پایان کار و عیدی
- قطعی کردن محاسبات ماه جاری جهت جلوگیری از تغییرات احتمالی
- صدور سند حسابداری (حقوق و پایان کار) و ارسال به زیر سیستم حسابداری
گزارشات:
- گزارش فیش حقوقی پرسنل
- گزارش لیست و کاردکس مرخصی پرسنل
- گزارش لیست بیمه، مالیات، بانک و پرداخت حقوق پرسنل
- گزارش لیست اضافه کاری، غیـــبت و کارکرد ماهــــانه
- گزارش لیست مزایای مستمر، غیرمستمر، وام و عیدی
امکانات:
- مقادیر پیش فرض سیستم
- امکان انتقال مرخصی به سال بعد
- امکان محاسبه مزایا به نسبت کارکرد (تاثیر کارکرد)
- مدیریت عناوین مزایا و کسورات غیرمستمر (پاداش، جریمه و ...)
- مشخص نمودن مشمول مالیات، بیمه و پایه بودن مــزایا
- تعیین ســـقف اضافه کاری، بیمه، عیدی، حقوق و غیـــبت
- ثبت مشخصات کارگاه (شماره، نوع، نام، مدیر و آدرس کارگاه و ...)
- امکان تعیین ضرایب مختلف (اضافه کاری، غیبت، کسرکار، مرخصی بدون حقوق، بیمه کارمند و کارفرما، بیکاری، سختی کار، شیفت کاری و ...)
- محاسبه اضافه کار، غیبت، پایان کار، عیدی، مرخصی و شیفت کاری بر اساس مزایا
- مدیریت عناوین مزایای مستمر (دستمزد ماهانه، سنوات، حق مسکن، حق بن، حق اولاد، خواربار و ...)
- تعیین سالانه پایان کار، عیدی، مرخصی، استحقاقی و تعطیلات هفتگی