خدمات پس از فروش
هدف خدمات پس از فروش برای افزایش جذابیت و ارزش فروش محصول، ایجاد تمایز محصول نسبت به محصولات مشابه، ایجاد و حفظ روابط با مشتریان، ایجاد وفاداری، تشویق مشتریان برای خرید مجدد و ارتقاء جایگاه کسب و کار مربوطه از طریق پیشنهاد خرید برای دیگران قابل ارائه است. در گذشته، اهمیت خدمات پس از فروش تنها شامل موارد صنعتی و ماشین آلات پیچیده می شد، اما با پیشرفت جوامع، جهان از دوره صنعتی بودن به سمت خدماتی بودن پیش رفت و اهمیت خدمات پس از فروش نیز برای تمامی مشاغل از جمله مشاغل خدماتی، مفهومی جدید پیدا کرده است. در حقیقت، خدمات پس از فروش حلقه پنجم از زنجیره ارزش و مرحله آخر از فعالیت های اصلی سازمان یاد می شود. که شامل " تدارک ورودی ها، عملیات تولید، تدارک خروجی ها، بازاریابی و فروش و مرحله آخر آن خدمات پس از فروش " می باشد. با توجه به اهمیت موضوع، گروه نرم افزاری و مالی مهر، خدمات پس از فروش را به صورت یک ماژول مستقل، در اختیار واحدهای تولیدی و بازرگانی قرار داده است.
اطلاعات پایه:
- امکان مدیریت نوع و مدت زمان گارانتی
- امکان تعریف انواع گارانتی
- امکان مدیریت مدت زمان گارانتی
اسناد:
- درخواست خدمات پس از فروش
- انتقال کالا(به سرویس کاران)
- انتقال کالا(عودت از سرویس کاران)
- انتقال کالا(رسید کالای داغی)
- افتتاحیه پرونده ی نصب های انجام شده
گزارشات:
- گزارش خدمات پس از فروش (سریال و محصول)
- گزارش خدمات پس از فروش (جزئیات خدمات ارائه شده)
- گزارش سرویس کار
امکانات:
- شیفت اسناد (در خواست خدمات پس از فروش)
- تعویض شماره اسناد برگه های در خواست خدمات پس از فروش
- تعویض شماره اسناد برگه های خدمات پس از فروش
- شیفت اسناد ( خدمات پس از فروش)
- شماره گذاری مجدد برگه های خدمات پس از فروش بر اساس شماره برگه ها و شماره ثابت و تاریخ
- شماره گذاری مجدد برگه های در خواست خدمات پس از فروش بر اساس شماره برگه ها و شماره ثابت و تاریخ